27.12.2016 Koupel mezi svátky

Jihnutí u pohádek bylo fajn. 
Já jsme dobrala má tradiční vánoční antibiotika a tak jsem byla celkem vděčna, za několik dní klidu. 
Muž vzal Vil na procházku, že prý dojdou nakrmit k rybníku kachny. 
Za tři čtvrtě hodiny byly zpět. 
Já jen zaslechla z předsíně pár slova jako: "Honem si to všechno svlékni", "hned ti napustím horkou vanu...", a tak jsem se šla zvědavě podívat. 
A skutečně se potvrdily mé domněnky, Vil byla úplně mokrá, prý to byla nehoda, ale kompletně se vykoupala. 
Naštěstí měla na sobě veškeré oblečení funkční. takže voda z ní cestou v hojné míře odkapala, ale i tak jsem byla nucena přerušit odpočinek a ihned jsem se vrhla k pračce 😀.

Další den jsem šli trénovat nepadání do vody a Vilmička byla úspěšná. 





Ještě zvládla zamávat projíždějícímu vláčku, pan strojvedoucí mával také :o)


Žádné komentáře:

Okomentovat