20.1.2017 Operace

Mé koleno nevydrželo a tak jsem byla nucena podstoupit artroskopii. 
Operace proběhla dobře, narkózu jsem snášela také dobře. 
Opravili mi utržený meniskus, vazy a prasklou chrupavku. 
Dvě hodiny po operaci mi přinesli čaj. 
Když jsem jej vypila, přiběhla rehabilitační sestra a hnala mě na procházku. 
To mě celkem překvapilo. 
V nemocnici jsem pravděpodobně dostala jídlo, které obsahovalo lepek a tak jsem večer "běhala" na wc a bylo mi hodně zle. 



Domů jsem odcházela (odbelhala se) vybavená injekcemi na ředění krve. 
Úspěšně se mi je podařilo postupně napíchat do břicha. 

V pondělí jsem se vydala na kontrolu. 
Vytáhli mi z kolene 17 ml tekutiny, což je prý docela málo.

Další pondělí mě čeká vytažení stehů.
Také se musím objednat na rehabilitaci. 
Začínám se docela nudit. 
Chůze s francouzskými holemi mě vůbec nebaví. 
Koleno pořád bolí a je dost oteklé. 
Už abych byla zdravá. 

Žádné komentáře:

Okomentovat