24.12. - 26.12.2016 Vánoce 2016

Poslední dny před Štědrým dnem byly trochu hektické, ale nakonec jsem vše docela obstojně stihla. 
Od kamarádky jsem dostala vynikající bezlepkovou strouhanku, která byla k nerozeznání od běžné strouhanky. 
Trochu s napětím jsem očekávala, jak dopadne nadílka, protože Vil avizovala již dlouho předem, že tentokrát budeme vyhlížet Ježíška všichni, ani tatínek si neodskočí.
Nakonec se mi podařilo ji zaujmout pouštěním lodiček z oříšků. 
Zpíváním koled jsme přivolali kouzlo Vánoc. 
Radost byla obrovská. 









Na druhý svátek jsme navštívili babičku. 
Předtím nechyběla procházka s krmením kačen a kaprů. 
I u babičky nám Ježíšek nechal dárečky a užili jsem si společně pěkné odpoledne. 





Vánoce s námi slavili i Ocasníčci a od Štědrého dne jsou rodiči malého miminka. 





Žádné komentáře:

Okomentovat