17.8.2016 Zákeřné keře, Dívka v pavoučí síti

Dlouho jsem nepsala o knížkách které se u nás čtou. 
Já jsem čtení na krátkou dobu odložila, ale dovolená byla dobrou příležitostí, znovu se do čtení pustit. 

Vilmička dostala za vysvědčení knihu od Daniely Krolupperové - Zákeřné keře. 
Tuhle knížku jsem koupila asi před rokem. Tehdy mne zaujaly krásné ilustrace. 
Dnes už vím, že to byla trefa do černého. 
V příběhu se objevují víly, které musí zachránit svou kamarádku. 
Při té příležitosti bojují se zákeřnými (jedovatými) keři.


U každé kapitoly je jiný zákeřný keř s důkladným nákresem a popisem. 
I pro mne byly některé novinkou. 


Já jsem si stáhla do čtečky knihu Dívka v pavoučí síti. 
Jedná se o volné pokračování trilogie Milénium, ovšem od jiného autora. 
Kniha se mi líbila, ale pravdou je, že Larsson to není.

Dnes jsem se byla domluvit v mé nové práci.
Sice mi nabídli o něco méně peněz než jsem chtěla, ale je to blízko, práce nebude nijak náročná a poloviční úvazek je pro mne aktuálně téměř nutností.
A nastupuji už 29.srpna. 

Žádné komentáře:

Okomentovat