10.8.2016 Muzeum trabantů a Království železnic

S kamarády jsme si domluvili, že druhý srpnový týden bychom měli být doma a můžeme se tedy sejít. 
Kamarádka navrhla návštěvu muzea trabantů, které je pouhých šest zastávek tramvají od nás. 
Rády jsme s Vil souhlasily. 






Na přání dětí se obědvalo v Mekáči. 
Já jsem si dala banán. 

Potom jsme se přesunuli do Království železnic. 
Vil zde již byla s tatínkem, já jsem měla premiéru. 
Obří model s vláčky je skutečně pěkný, ale prostor bez oken s poměrně velkým hlukem byl pro mne velice nepříjemný. 
Nakonec jsem ovšem začala zkoumat detaily modelu a to mě skutečně začalo bavit. 





Tady třeba fronta do McDonalds. 

Miniaturní scéna z filmu Pražská pětka na brigádě

Scéna s honěním kance z filmu Slavnosti sněženek. 

Tady jim zase z Dinoparku utíká jeden dinosaurus. 

Vilmička velkou část návštěvy trávila v tramvaji. 

A neuvěřitelně se vyřádila před "klíčovací zelenou stěnou".

Ať žijí duchové včetně rytíře z Brtníku a Leontýnky. 

Trochu morbidní - člověk ležící pod autem. 


A další člověk svázaný na kolejích. 

Na parkovišti Karlovaského filmového festivalu parkuje mezi limuzínami i kráva Milka. 

Protest na záchranu lesa, ovšem zbývá již jen jeden strom. 

Rozhovor páru na lavičce. 

Šest medvědů na motocyklech. 

Doma mě odpoledne čekala malá rodinná oslava narozenin. 
Bylo to moc milé. 
Od muže jsem dostala čtečku, kterou jsem si přála. 
Vilmička mi krásně zabalila kuchařku, co jsem jí podstrčila. 
Také nechyběla bezlepková Marlenka. 


Navíc dnes slavíme s mužem výročí 15 let od svatby. 

Žádné komentáře:

Okomentovat