22.8.2016 Melancholie

Stále jsem ještě "nesetřásla" Zlodějku knih. 
Asi i kvůli ní, jsem se dostala do poněkud melancholické nálady. 
Čeká mne za několik dní nástup do nové práce, z čehož jsem trochu nervozní, po předchozí, velice negativní, zkušenosti. 
Vil je na soustředění. 
Chybí mi její nezdolná energie i přesto, že vím, jak mě právě tahle energie bude zároveň vyčerpávat. 
Netěším se na školu. 
Vůbec nemám dobrý pocit z Vilminé učitelky, která je speciální pedagog, přesto v přístupu k Vil už udělala tolik chyb. Naprosto nerespektuje doporučení psychologa. 
Mám značné pochybnosti o její erudici. 
A korunu všemu nasazuje asistentka, která za trest nechává hyperaktivní Vil o přestávkách sedět v lavici. 
Chtěla bych paní učitelku, jako měla prvorozená. 
Kéž by bylo ve školství více tak osvícených osobností. Ráda vzpomínám na přestávkové diskotéky a řádění dětí. 
Když jsme se po pěti letech loučili, plakali všichni - děti, rodiče, paní učitelka.... 
Musím doufat, že letos bude vše v pořádku. 
A prvorozenou čekají přijímací zkoušky na střední školu.

Kéž je tento školní rok pro nás šťastný. 

Žádné komentáře:

Okomentovat