22.2.2017 Seriály

Dlouhodobý pobyt doma, navíc ještě s minimální možností pohybu, mě přiměl ke sledování seriálů. 
A tak jsem si tedy v lednu rozsledovala všechno co šlo. 
Teď mám maličko problém, nestíhám toho spoustu dosledovat. 

HOŘÍCÍ KEŘ. Co dodat. 
Působivě natočená trilogie. 
Nepředstavitelné, co musela rodina Jana Palacha prožívat. 
Tohle by snad měli všichni vidět povinně, aby si uvědomili, co se tehdy dělo, aby se už nikdy nevrátila totalita. 


Opravdu nahlas jsem se smála u některých pasáží seriálu TRPASLÍK. 
Tenhle "kousek" mi skutečně sedl a těšila jsem se na každý nový díl. 
Zkrátka taková příjemná hloupost. 


Mrazivá, strhující, depresivní, zoufalá, krystalická, s famózními hereckými výkony je PUSTINA
Asi nejpovedenější seriál posledních let. 
Sledovala jsem všechny díly téměř bez dechu. 
Žádný happy end. 
Všechno je tak skutečné a beznadějné, jak někdy i sám život bývá. 
Zuzana Stivínová podala úžasný výkon, neméně dobří jsou i Jaroslav Dušek, Eliška Křenková, pro kterou mám poslední roky slabost, Jan Cina, kterému jsem dlouho nemohla přijít na chuť, ovšem poslední roky se mi začíná líbit. 
Určitě stojí za vidění. 


SVĚT POD HLAVOU mě zkrátka baví. Překvapivě mě donutil přemýšlet o spoustě věcí. Zajímavý retro návrat do minulosti. Aktuálně stále běží a je to vlastně jediný, který zvládám sledovat i za běžného provozu. 


Reality show ROBINSONŮV OSTROV jsem si nemohla nechat ujít. Jakožto fanda zahraničního KDO PŘEŽIJE, mne zajímalo, jak si česká produkce poradí s tímto typem pořadu. Jen si myslím, že mohli vybrat charismatičtějšího moderátora. Prozatím příliš nestíhám sledovat aktuální díly. 


MAMON určitě stojí za vidění. Zajímavé obsazení, někteří herci mě skutečně bavili. Také jsem si trochu nostalgicky zavzpomínala na krátký románek, který jsem měla před cca 20 lety s jedním z nich a zvědavě jsem jej v seriálu okukovala. 


VYPRÁVĚJ je asi jeden z nejdelších seriálů, co jsem zvládla celý dosledovat. Celkem hodně se mi rozházelo spaní, první dny po operaci mne budily velké bolesti a tohle bylo přesně to pravé, co jsem si v noci mohla pouště a dařilo se mi u sledování, respektive spíše poslouchání, pospávat. Líbí se mi, jak tvůrci do jednotlivých dílů zasazují historické události. Některé z nich jsem již sama prožívala a tímto seriálem si je znovu připomněl. 

TEMNÝ KRAJ není špatný. Novější díly jsem neviděla. Překvapivě se mi celkem líbí i Vaculík, který mne v posledních letech více méně odrazoval. Asi by mne příliš nevadilo, pokud bych jej neviděla. 


Trochu jednoduchý, řekla bych i prvoplánový POLDA si mne přitáhl hlavně hudbou. Coby puberťačka jsem poslouchala Guns N´Roses. Takže opět vzpomínání na minulost. Ale tentokrát opravdu už poslední, protože na jednoho je té minulosti až moc. 

2 komentáře:

  1. Pustina je opravdu výborná série, rozhodně nejlepší, co se u nás za posledních x let natočilo.
    Narazila jsem na ni asi až dva dny před odvysíláním posledního dílu, takže jsem dva večery strávila sledováním těch dosavadních a pak už si jen počkala na závěr. A nadšená jsem ho pak doporučovala dál.
    Vyprávěj, to už je taková klasika :-) Poslední díly jsem sice sledovala už jen ze setrvačnosti, přišly mi už šíleně splácané, ale jinak námět skvělý, bylo to takové milé, domácké, ze života.
    A naopak Temný kraj sleduju teď a moc ráda, Vaculíka totiž můžu a tady se mi velmi líbí :-D

    Brzké uzdravení přeju :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta Pustina je vážně skvělá. Pořád mám ten prožitek v sobě.
      Jinak myslím, že se již mohu považovat za zdravou. Děkuji :)

      Vymazat