23.2.2017 Dnes musím být skutečně rychlá :o)

Prvorozená měla být v úterý na další vakcíně.
Ovšem byla vybrána, coby úspěšná účastnice chemické olympiády, k účasti na laborkách, na Masarykově střední chemické škole.
A to si nemohla nechat ujít.
Tudíž vakcinace byla přesunuta na čtvrtek. Vše proběhlo hladce, v devět byla ve škole, já jsem rychle pospíchala na 9,30 na rehabilitaci.
V 11,15 jsem měla kontrolu u pana doktora. 
Pochválil mne, jak jsem pěkně koleno rozcvičila a jaký mám velký rozsah pohybu. 
Úplně mi to vlilo optimismus do žil. 
Poté rychle domů, dobalit a připravit vše na víkendový výlet.
Mezitím mi telefonovala babička a informovala mne o incidentu ve škole, kdy jedna matka křičela u šatny na Vilmičku. Její dcera je velice problémová, potkali jsme ji již ve školce, potom změnila 3x školku, k nám do třídy přišla loni v květnu. Nikdo se s ní nechce kamarádit, protože je zákeřná a zlá.
Muž dorazil po půl jedné a tak jsem jej vyslala pro Vil do školy.
Před druhou jsem už všichni seděli v naloženém autě. 
Ještě cestou jsme se zastavili v půjčovně pro lyže. 
Vilmičce jsme vytáhli starší lyže po prvorozené ze sklepa. 
Jsou jí dlouhé, tak jsem se dohodli, že je zkusí a když to nepůjde, půjčíme kratší na místě. 
Vil jsem vyhrožovala, že pokud se cestou bude dotazovat, kdy už tam budeme, vysadím ji z auta. 
Vyčítavě se na mne zadívala a prohlásila: "To ale nejsi moc dobrá matka". 
Cesta proběhla hladce, v šest jsme byli na parkovišti. 
Velkou radost mi udělalo, že pro nás přijedou autem, nikoliv rolbou. 
Ale má radost netrvala věčně, v půli cesty bylo nutno do rolby přesednout. 
Trochu oříšek, ale s pomocí mužů jsem se nahoru vydrápala :o))))
Na místě jsme se dozvěděli, že na večeře budeme docházet cca 200 metrů přes zasněženou pláň. 
Pro mé koleno celkem náročné, zvlášť ve tmě, kdy nebylo moc vidět kam šlapu. 
Holkám jsme slíbili překvapení, které se objevilo ve dveřích před osmou hodinou. 
Přijeli naši přátelé. Prvorozená nevěřícně hleděla a Vil vyskakovala snad metr vysoko. 
Poseděli jsme, dali si dobré pití a poté jsme se již přesunuli do svých pokojů a těšili se na další den. 





Žádné komentáře:

Okomentovat