17.2.2017 Pokroky

Daří se mi.
Díky usilovnému cvičení, dělám velké pokroky. 
Překvapuje mě, jak to jde najednou rychle. 
Svaly začínají pěkně pracovat, tak jak mají. 
Ještě tedy musím dotrénovat chůzi po schodech, hlavně dolů. 
Jen si musím dávat pozor na dlouhé státní. 
Ve středu jsem se hodinu a půl zapovídala s kamarádkou a večer musela ledovat. 
Ve čtvrtek tomu nebylo jinak, s jinou kamarádkou. 
Alespoň, že dopolední povídání u kávičky bylo v sedě. 
Jsem strašlivá drbna :o))))
V noci jsem si nadávala, jednu hodinu po půlnoci jsem sáhla po prášku na bolest, ve dvě dokonce po prášku na spaní, jelikož ten na bolest, asi nefungoval. 
V pátek jsem dostala pěkně zabrat na rehabilitaci. 
K tomu 4 ušlé kilometry, trochu se ozývají záda, takže ke cvičení přidám ještě posilování zad. 
V pátečním odpoledni jsem návštěvu hned směrovala k nám domů. 
Jsem utahaná, ale spokojená. 


Žádné komentáře:

Okomentovat