7.11.2014 Local Blok

Poslední dobou jsou dny stále dost hektické.
Prvorozená začala chodit do přípravných kurzů, budeme muset přeorganizovat její další mimoškolní aktivity, ale vychází to tak, že ji můžeme vyzvednout cestou z práce a tak nemusí v pozdních hodinách cestovat sama.

Vil byla se školkou na výletě na Pražském hradě. Nejvíce ji zaujala mučírna. Vyprávěla mi s vytřeštěnýma očima, jak viděla křeslo, které mělo ostny a když se na něj někdo posadil, úplně ho to probodlo.

Večer jsem se sešla s kamarádkami a krásně jsme si popovídaly. Vybraly jsme restauraci Local Blok, což byla dobrá volba, restaurace má dobrou atmosféru a hlavně je NEKUŘÁCKÁ!!!!
Velice mi vadí zakouřené prostory.

Kamarádkám jsem udělala radost dárkem. Každá dostala bylinkovou hvězdu do koupele a sadu tří korálkových ozdob vlastní výroby. Bohužel finálně zabalené dárečky jsem nevyfotila, tak alespoň ty ozdoby.

Žádné komentáře:

Okomentovat