6.11.2014 Nechápu ...

Nechápu hodně věcí, třeba zrovna teď, jak je možné, že už si nepamatuji mnoho věcí z matematiky? A to jsem byla vždy v matematice dobrá.

Momentálně hlavně nechápu, jak jsem mohla přestat číst knihy.
Přišlo to tak nějak nenápadně. Narozením Víly. S dvěma dětmi už nějak nebyl čas. Poslední dva roky byly velice hektické. A tak se z pravidelného a později občasného čtení časopisů, blogů, novin a knih právě ty posledně jmenované pomalu vytrácely.
Pravda, vždy jsem si přečetla dětské knížky, co jsem kupovala, ale to bylo takové jiné čtení. Bavilo mne, ale nikdy jsem do něj nebyla tak "zapálená" jako do čtení knih pro dospělé.
Až jsem o víkendu zalovila v knihovně a ruka mi padla na Pelce a jeho ... a bude hůř!
Jak příznačné v nelehkém životním období.
Stále na čtení není příliš mnoho času, naštěstí každý den mám dvě hodiny v MHD, kdy se mohu v klidu začíst. Jen mírná kinetóza mi čtení někdy překazí.
Těším se a nemohu se dočkat, až zase vstoupím do dopravního prostředku a knihu otevřu.
A v hlavě už mi pomalu běží myšlenky na další překrásné knihy, které chci přečíst.
Věřím, že knihy zase budou důležitou a nedílnou součástí mě, mého života.

Žádné komentáře:

Okomentovat