23.11.2014 Jak jsem vyhrála

Sednu si takhle jednoho dne k počítači se záměrem přečtení e-mailů a v tom na mě vykoukne mail od Iri z blogu Můj dům, můj sqat. Zprvu jsem se podivila, ale hned po otevření mne zaplavila vlna radosti. Před nějakým časem jsem se zúčastnila giweaway na jejím blogu a stala jsem se jednou ze tří výherkyň.
Vyhrála jsem Mamadiář od Mámami - Dárky s šarmem.
Jejich obchod mne opravdu zaujal svou překrásnou nabídkou. Určitě doporučuji obchod navštívit a některé z krásných věcí si pořídit.

Radovala jsem se tedy z výhry. Za pár dní jsem ve schránce objevila obálku. Hned na první pohled bylo jasné, jaký bude obsah. Na obálce natištěné logo obchodu prozradilo ihned odesílatele.


 Už, už na mne vykukuje má výhra.
 
A tady je, v celé své kráse.
 
Ale to není vše, navíc ještě krásné milé překvapení, dokonalé šatičky (logo obchodu) složené z papíru a čajík.
 
Detail celého "dárku".


Milé Mámami, moc děkuji za krásný dáreček, hned jsem si jej zabalila do dárkového papíru a rozbalím až pod stromečkem, ať mám radost ještě znásobenou.
 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat