24. a 25.11. 2014 Home office

Vil je opět nachlazena, tak zůstala doma.
V pondělí jsme oba s mužem měli home office. Dopoledne telefonoval tchán, že by se zastavil za mužem v práci. Byl překvapen, že jsem oba doma, a tak se zastavil u nás.
Měli jsme oba hodně práce a tak jsme se mu moc nevěnovali, zřejmě z toho byl trochu překvapen. Přece jen většina lidí si myslí, že v momentě, kdy člověk pracuje z domova, může se podle libosti "poflakovat". Skutečnost je ovšem taková, že práci udělat musíme ať jsme kde jsem.

Večer jsem se šla podívat do školy, kam by měla Vil nastoupit a poslechnout si aktuální informace od paní ředitelky.

V úterý ráno telefonovala prvorozená, že jí hodně bolí v krku, tak zůstala také doma. Odpoledne telefonovala hlídající babičky, že se Vil pozvracela, ale že vypadá dobře.
Když jsem přijela domů, bolelo ji hodně bříško a ke zvracení se přidal průjem. V tomto duchu se nesl celý večer a noc. Ráno byla vana plná znečištěného prádla a já dorazila do práce jako mátoha. Naštěstí od rána už bylo Vil dobře, nikdo další z rodiny nepokračoval, tak zřejmě snědla něco špatného.

Žádné komentáře:

Okomentovat