7.10.2014 ALENKA Z PLANETY ZEMĚ

Kniha mého dětství. Četla jsem ji mnohokrát. Jedna z mých nejoblíbenějších.
Když se prvorozená naučila číst, snažila jsem jí knížku doporučit, ale odmítla ji. Tak jsem si dělala naděje, že snad Vil zaujme. Neponechala jsem nic náhodě a vytáhla ji před několika dny.
Vil je nadšená a moc si čtení užíváme.
Knížka vypráví příběh malé holčičky Alenky, jejíž tatínek pracuje v Zoologické zahradě a vypraví se do vesmíru, aby zde našel nové, nepoznané druhy zvířat.
Alenka ho na cestě doprovází a společně zažijí mnoho dobrodružství.
Knihu napsal Kir Buličov a je doplněna povedenými ilustracemi Jaroslava Maláka.
Můj výtisk knihy je z roku 1985, takže jsem ji četla pravděpodobně někdy ve druhé či třetí třídě.
Je formátu A4 a stála mé rodiče 36,-Kčs.
Nyní ji vydává nakladatelství Kosmas, ale není již tak pěkná, jako to mé původní vázané vydání.

 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat