18.10.2014 Pohodová sobota

Poslední dny toho moc nenaspím. Je to nepříliš harmonickým obdobím. Ale snad se vše nějak vyřeší a budu mít zase klidný spánek.

A o to víc si vážím pěkných dnů. V noci jsem kupodivu spala celkem dobře a bez zbytečných přerušení. Chtěla jsem si koupit nějakou pěknou látku, při té příležitosti objevila prodejnu látek v OC Šestka a tak jsem zavolala mamince, zda by se mnou chtěla vyrazit na "vánoční" nákupy. Ano, slyšíte dobře, podle mě je totiž nejvyšší čas začít, Vánoce jsou tady za dva měsíce a já chci mít vše doma do konce listopadu, abych se v prosinci mohla věnovat pouze pečení, zdobení a vánočním mejdánkům.
Na rozdíl ode mne, moje maminka zásadně vše nechává na poslední chvíli a potom šílí, nemůže sehnat to co měla v plánu, kupuje to co v plánu neměla a utratí víc než by chtěla a rozhodně to nevede ke spokojenosti ani na jedné straně.

Nákupy byly úspěšné, toužila jsem koupit Vil kuš a vybrala jsem Nerf. Měli jsme pěknou, dřevěnou, ovšem holky ji nechaly ležet na zahradě a ona se nám rozpadla. Tak jsem vymyslela plastovou variantu. Ovšem tento dárek jsem jaksi přenechala mamince. Poté koupila kasičku pro prvorozenou, kterou si přála a ještě jsme vymyslely, že prvorozená dostane poukaz do obchodu s oblečením, aby si sama vybrala po čem její srdce touží.

 
A tady je můj úlovek. Trička a králíček se školní taškou a pracovním stolem pro Vil, tento rok je téma jejího vstupu do školy aktuální a tak jsem ji chtěla trošku podpořit těšení.
Pro prvorozenou inteligentní plastelína a 3D záložka do knížky. Sobě jsme koupila plastové krájecí kolečky, abych si nerozřezávala silikonový vál při pečení.
Tři tajemné krabičky obsahují dárečky pro mé kamarádky.

Žádné komentáře:

Okomentovat