4.9.2014 Náročný den

Dnes to bylo opravdu náročné.
Ráno jsem budila Vil, protože jsem byla objednaná na preventivní prohlídku prsou. Praha plná aut a tak nám cesta trvala dvojnásobek, naštěstí jsem si dala dostatečnou rezervu.
Prohlídka dopadla dobře. Domů jsme dorazily po poledni.
Rychle jsem šla smažit řízky pro prvorozenou a připravovat veškerý proviant co sebou měla vzít na Křivoklát. Vzhledem k tomu, že Vil má zápal plic a tím jsem odpadla coby odvoz, tak ji veze pan profesor osobně.
Měli sraz v půl čtvrté před školou.
V půl třetí jí značně napružená telefonuji kde je. Prý se zdržela ve škole. Tak jsem jí upozornila, že za hodinu odjíždí od školy a nemá ještě zabaleno a musím jí také vysvětlit co a jak s jídlem.... Ona prý že odjíždí až v půl páté.
Tak to už jsem neudržela normální tón hlasu a ječela, že odjíždí v 15,30, že to tu mám černé na bílém. Já z ní jednou dostanu infarkt.
Naštěstí jsme všechno stihly, doprovodila jsem ji ke škole a běžela se zapsat na Jógu, kam chodím již dva roky.
A rychle domů, aby mohla babička odejít domů odpočívat, chvíli potom dorazila má úžasná kamarádka Zuzka. Celé tři hodiny si hrála s Vil. Obě vypadaly velice spokojeně.
Snažila jsem se chvilku dohnat ztracené pracovní hodiny, ale únava byla silnější.
V noci by měl přiletět muž z Francie, tak se snad budeme moci o povinnosti podělit.

Žádné komentáře:

Okomentovat