15.9.2014 Poprvé

Nastal vytoužený den, kdy jde Vil konečně do školky. Nemohla se dočkat. Ráno se vzbudila neobvykle brzo, volala mne a když jsem přišla do pokojíčku, stála na posteli a cvičila předříkávajíc si "raz dva, raz dva...".
Dotáhla jsem do školky dvě plné tašky "potřebných" věcí, zazvonila a v tom mi to došlo. Vždyť já zapomněla prakticky na jednou opravdu důležitou věc- bačkůrky. Bez výtvarných pomůcek, hrnečku, kartáčku atd. by se obešla, ale bosa celý den být nemohla.
Odvedla jsem Vil do třídy. Volajíc "Marcel už jsem tady" se vřítila do třídy a zmizela v herně.
Já se otočila a pádila jsem domů pro zapomenuté bačkorky.

Večer jsem měla první hodinu jógy v tomto roce. Máme zbrusu novou tělocvičnu v nově zrekonstruované budově s novým nápojovým automatem na fresh.
Trochu jsme se zapovídali a já dorazila domů až těsně před půlnocí.

Žádné komentáře:

Okomentovat