24.9.2014 Fufánek Šudlánek

Ráno budím Vil a dávám jí léky na podporu imunity. Nemá je ráda, navíc se musí brát 30 minut před jídlem. Nechávám ji v postýlce s doporučením, aby ještě chvilku spinkala.
Po deseti minutkách přichází se zamračeným obličejem.
Snažím se rychle zachránit situaci, dobrá nálada je pro úspěšný odchod do školky stěžejní, beru ji do náručí a oslovuji "ty můj Fufánku".
Ještě není čas na jídlo a tak si pouštíme několik krátkých videí, co jsem o víkendu natočila.
Po chvíli jí říkám pro změnu "Šudlánku".
Vil rozvíjí teorii, že by se chtěla jmenovat Fufánek Šudlánek. Informuji jí, že si jméno může nechat v 15 letech změnit. Utvrzuje mě, že k tomu jistě dojde a bude se jmenovat Fufánek Šudlánek už navždy. Směji se jejímu nápadu a snažím se jí přesvědčit, že tohle jméno asi do dospělého světa úplně nepůjde.
Říkám: "Představ si, budeš ředitelka nějaké firmy a přijde za tebou podřízený a řekne, prosím vás paní inženýrko Fufánku Šudlánku, můžete mi podepsat dokumenty".
Směje se až padá ze židle.
Pokračuji: "Nebo si představ, budeš paní doktorka, přijdeš se před operací představit pacientovi a sestra řekne: Toto je paní doktorka Fufánek Šudlánek, bude vás operovat".
Opět salvy smíchu. Nedaří se mi česat, jak se smíchy kymácí.
Prosí ať pokračuji, co třeba kdyby byly modelkou.
Tak říkám: "Budeš na módní přehlídce kde bude moderátor říkat: Na molo právě vchází Noami Campbel, za ní přichází Karolína Kurková, vzápětí vidíme Cindy Crawford a na konce zlatý hřeb večera, Fufánek Šudlánek".
Ještě chvilku pokračuji, obě se smějeme, až se za břicha popadáme.
Nakonec Fufánka Šudlánka oblékám a odvádím do školky.
Snad bude mít celý den plný dobré nálady.


Dovětek: Právě jsem si přečetla ně několika blozích samé "kulturně hodnotné" zážitky s dětmi. Tak nevím, zda intelektuálně ne příliš zaměřeného Fufánka Šudlánka nemám smazat :o))))

Žádné komentáře:

Okomentovat