1.9. - 8.9.2016 První dny nového školního roku

Vstup do školního roku byl maličko hektický.
29.8. jsem nastoupila do nové práce a tak následující dny byly celkem hektické.
Prvorozená ve čtvrtek moderovala ve třech blocích uvítání prvňáčků na obou našich školách.
Letos je rekordních 8 prvních tříd.


Vil šla do školy s nadšením. Vstávání sice bylo problematické, jako vždy, ale nakonec jsme byly ve škole včas. 
Do lavice si sedla s kamarádkou. 
Po první hodině šly děti domů. 
My jsme zamířili na zápis do ZUŠ. 
Paní učitelky mi říkali, jak byla Vil na tanečním soustředění úžasná a v pohodě. 
Po obědě k nám na zahradu přišli přátelé a tak jsem si další teplý den užili až do večera v dobré společnosti a v pohodě. 



O víkendu jsme na zahradě pořádali "vodáckou after party". 
Překvapilo nás, že dorazili všichni. 
A také mě překvapilo, že někteří dorazili úplně s prázdnou, počítala jsem, že alespoň nějakou upečenou dobrotu dovezou, když ví, že já, od doby co mám bezlepkovou dietu, nerada peču. 
Naopak zase ti, od kterých bych to nečekala, přivezli výborné dobrůtky k pivu a i něco tvrdšího na zapití :)







Akce to byla podařená a všichni spokojeni. 
Část účastníků přespala.


K obědu jsem opekla špekáčky a zbytek masa. 
Dopil se sud a po obědě tradá domů. 



V pondělí jsem zahájila další rok s jógou. 
Samozřejmě jsme věrni tradici a po dvou hodinách cvičení si zasloužíme dvojku vína. 

V úterý jsme vyzvedli přátele v ZUŠce a užili si hřišti až do večera. 
Ve středu a ve čtvrtek už začalo Vilince tancování, opět bylo krásně a domů se nám nechtělo, a tak se stalo, že úkoly se dodělávaly do čtvrt na osm, což je doba, kdy obvykle Vil již leží v posteli s knížkou. 

Já jsem začala chodit do nové práce. 
Opět mám celkem fofry. 
Doma je poněkud dusno kvůli mému malému výdělku. 

Žádné komentáře:

Okomentovat