25.3. - 28.3.2016 Velikonoce

Na Velikonoce jsem odjeli k mužovým rodičům. 
V pátek jsme si zkontrolovali náš les, trochu pomohli dědovi se dřevem a nakonec si ještě pochutnali na kávičce v cukrárně. 








V sobotu se dopoledne opět dělalo dřevo. Les je třeba čistit a tentokrát bylo hlavní naštípat polena z poražených smrků, které byly napadeny kůrovcem. 
Odpoledne jsem si zajeli na výlet do Dobříše. 
Vil se nechtělo na prohlídku zámku a proto jsme se spokojili jen s procházkou v zahradě a okolí zámku. 











V neděli bylo krásné počasí. Bohužel Vilmičce se spustila rýma jako trám, což u ní znamená, že by měla trochu zvolnit. 
Dopoledne tedy byla venku na zahrádce. 
Odpoledne jsem se vydali do skanzenu ve Vysokém Chlumci. Jel s námi i děda. 
Cestou zpět opět zastávka cukrárny. Když nemohu jíst kvůli celiakii zákusky, dala jsem si vynikající portské. Večer jsem zašli s přáteli do hospůdky. Ještě teď mě bolí břicho od smíchu. 












V pondělí ráno nás probudili zvonící koledníci. 
Vilmička se nechávala nadšeně znovu a znovu vyšupat. 
Prvorozená se obětovala jen jednou. 
Hned po obědě jsem vyrazili zpět k domovu, hlavně z obavy, že na dálnici budou kvůli uzavírkám velké kolony. 

Žádné komentáře:

Okomentovat