19.3.2016 Stará čistička odpadních vod v Bubenči

V rámci světového dne vody se konala celodenní akce s programem ve Staré čističce odpadních vod v Bubenči.
Na tomto místě jsem kdysi byla s mými studenty na exkurzi. Už tehdy mě prostor čističky fascinoval. 
Znovu jsem zde byla v červnu 2009 s prvorozenou, na výstavě Orbis Pictus. 
Muž tehdy plně kojenou Vilmičku vozil po okolí v kočárku.



A dnes potřetí. Pro muže a Vil byla tato návštěva premiérou, já zase poprvé viděla spuštěný parní stroj. 
Všichni jsme si návštěvu užili. 
Vilmička si vytvořila rybky v tvořivé dílničce. 


Zkusila si masáž srdce na figuríně. 

Zblbla si s x-boxem. 

Všichni jsme absolvovali hodinovou prohlídku kanalizace, parního stroje a nakonec podzemní jízdu raftem přes jeden z kanálů čističky. 








Prošli jsme si venkovní části areálu, chvilku čekali u řeky na vypouštění rybí násady, ale nakonec se šli raději ohřát na divadelní představení pro děti. 
Bohužel mi v průběhu prohlídky došla baterka ve fotoaparátu, tak je fotek poskrovnu. 


Žádné komentáře:

Okomentovat