18.3.2015 Čas spěchá, jak splašená blecha

Jsem doma. 
A přesto mám pocit, že čas běží čím dál, tím rychleji. 
Začala jsem postupně uklízet byt. 
Vil oslavila sedmé narozeniny, včera absolvovala sedmiletou prohlídku. 
Potom k nám přišel Vojta. Nerozuměli si tak, jako dřív. Je znát, že ona už je školačka, kdežto Vojta je ještě ve školce. 
Opět měla zánět kyčelního kloubu. 
Počtvrté. 
Několikrát jsem ji donesla do školy. 
Mým zádům se to vůbec nelíbí.
Váží už bezmála 22kg. 
Dnes jí byla odebrána krev, poprvé bez pláče, jen maličko pokňourávala. 
Už je přeci sedmiletá holka, jak mi nezapomíná často zdůrazňovat. 
Nemohu najít její tenisky. 
Prvorozená stále jako na houpačce v přímé závislosti na menstruačním cyklu. 
Někdy mě překvapí, když se přijde pomazlit. :) 




Žádné komentáře:

Okomentovat