29.10.2015 Spála

Dostihla nás nemoc.
Vil byla pár dnu divoká a to je u ní prvním z příznaků nemoci.
V pátek 16.10. jsem spolu ještě byly na oční prohlídce v Kukátku.
Trochu se porozhlédly po obchodech, zašly si na zmrzku.
V noci už měla horečku, ráno si stěžovala na bolavý krk, v neděli horečka pokračovala a krk byl čím dál horší. Spála mne hned napadla, ale neměla typickou vyrážku.
V pondělí ráno jsme se vypravovaly k lékaři a když se vil svlékala, uviděla jsem jak je celá puntíkatá drobnou červenou krupičkou. A bylo jasno.
Dr. jen potvrdila diagnózu, předepsala antibiotika.
Mě začalo navečer také bolet v krku. V úterý už bylo zle a tak jsem se také vypravila pro antibiotika.
Po příchodu domů jsem zalezla do postele a okolní svět pro mě přestal na pár dní existovat.
Takhle zle mi už hodně dlouho nebylo.
Ve středu telefonovala prvorozená ze školy, zda bych pro ni nepřišla, že jí hrozivě bolí hlava.
Já nebyla schopna vylézt z postele, natož se vypravit mimo domov. Naštěstí jí už zbývala poslední hodina ve škole, tak to vydržela a přišla sama. Dostala ibalgin a zalezla do postele.
Ráno s ní babička zašla k dr. a byl jasné, že se přidala do našeho klubu.
Všechny bereme stejná antibiotika.
Vil zabraly rychle, prvorozená byla po dvou dnech také bez problémů, jen já jsem pět dní vůbec nefungovala.
Teď už je nám všem dobře.
Dnes kontrola.
V pondělí pravděpodobně již půjdeme do školy a do práce.

Žádné komentáře:

Okomentovat