4.-5.9.2015 Tábor

Vil ve škole bojuje jak se dá.
O víkendu jsem vyjeli do Jindřichovic pod Smrkem, abychom se setkali a poveselili s přáteli.
Bylo to moc fajn, jen Becherovku už nechci nikdy vidět.
 
V pátek jsme na místo dorazili úplně první.
Prozkoumali jsme bezprostřední okolí. Vil ulovila dvě maličké žabičky. Mě jich bylo líto a tak jsem ji přiměla, aby je co nejdříve pustili.
 
 
 
 
 
 
Poté se již začali všichni sjíždět, jedli jsme, pili až do pozdních hodin.
 
 
 
Druhý den jsme plánovali vycházku. Nakonec se nám všem líbila táborová pohoda natolik, že nikoho ani nenapadlo. Zato jsme zrealizovali Setonův hrnec. Takto vařené kuře bylo vynikající, jen příště musíme lépe balit kousky masa.
 
 
 
 
 
 
 
 


Večer se grilovaly vynikající domácí klobásy a Burgery, noc byla chladná a tak jsme se přesunuli dovnitř, kde jsem pokračovali v jídlu pití a hraní her.





Už v noci mě hodně začala bolet hlava, musela jsem si brát opakovaně prášek. Příliš to nepomohlo. Ještě jsme se naobědvali, rozloučili jsme se odjeli. Doma jsme byli kolem páté.





 



Žádné komentáře:

Okomentovat