23.7.2015 Pracující

Proběhla u mne nějaká střevní infekce a tak jsem byla nucena si nechat vypsat pracovní neschopnost.
Dnes jsem opět byla v práci.
Šéf mě vytočil. Málem jsem neudržela naši konverzaci ve slušných mezí, jak jsem vypěnila.
Informoval mne, že mi nechce dát dovolenou v září.
Ta je pro mne vzhledem k Vilminu nástupu do první třídy zcela zásadní.
Musím ji mít za každou cenu.
 
Následně se mi cestou z práce udělalo ve vyhřáté tramvaji trochu nevolno.
Už jsem si myslela, že budu muset vystoupit, když tu se zvedl pán sedící v mé blízkosti a nabídl mi místo k sezení. Velice ráda jsem nabídku využila.
Doufám, že pánovi se jeho dobrý skutek mnohonásobně vrátí.
 
DOLCE VITA.

Aktuálně čekám až maličko vychladnu a půjdu natřít Vilmince topení v jejím pokojíčku.

A ještě předevčírem nastal historický okamžik, Vil přiměla babičku (tchýni), aby po několika letech vlezla do bazénu :o)))
Švagrová toto zachytila mobilním telefonem.

 

Žádné komentáře:

Okomentovat