28.1.2014 Jak se Vil podruhé narodila

Vyrazili jsme na týden užívat zimních radovánek na hory.
Počasí bylo střídavé, sněhu tak akorát, lidí na sjezdovkách celkem málo, jídlo výborné... co víc si přát.

Ve středu začala sjezdovka vedle chalupy Vil nudit a tak se s tatínkem a prvorozenou vypravila na sjezdovku jinou. Já zůstala, protože tu jinou nemám ráda.

Bylo nádherně, slunce svítilo, teplota lehce pod nulou a tak jsem si užívala lyžování. Před polednem jsem sjela do chalupy, že si uvařím něco k obědu. V tom mi přišla SMS "Jedeme do nemocnice na rentgen". Zůstala jsem klidná, protože můj muž je vtipálek a nebylo by to prvně, co si dělá hloupou legraci, tak mu odepisuji "A je to vtip, nebo to myslíš vážně. Já jestli mám vařit oběd".

Za chvíli telefonoval, že jedou v sanitce.
Vilmička jela s prvorozenou na kotvě a když byly zhruba v půlce, tak to do nich v plné rychlosti napálila jakási Polka. Náraz šel přímo na Vil, ta odletěla několik metrů, minula prý jen o kousek sloup, který drží lano kotvy a dopadla do čerstvě napadaného sněhu.

Muž, jedoucí na kotvě za nimi, vyběhl na lyžích k vil, optal se zda je ok, ta to potvrdila, tak v afektu začal hůlkou mlátit narazivší osobu.


Pro Vil okamžitě vyrazila horská služba, která ji zafixovala a svezla dolů ze sjezdovky a mezitím volala sanitku. Vil měla bolavou nohu, tak je vezli do Trutnova na rentgen. Naštěstí se nepotvrdila žádná zlomenina, jen na noze měla bolestivý hematom - boulí velikosti vejce.

Další den si tedy dala v lyžování pauzu, v pátek už to nevydržela a umluvila nás, že to půjde zkusit. Při oblékání jsme zjistili, že v jednom místě má díru v přilbě.

Opravdu se podruhé narodila a od teď může slavit narozeniny dvakrát v roce.

Žádné komentáře:

Okomentovat