14.12.2014 Náročný týden

Skolila mne nemoc.
Tolik jsem se obávala, abych opět na Vánoce nebyla nemocná. Tradice je tradice a tak mne dnes skolil jakýsi moribundus. Bolí mne i kůže.
Zítra dlouhý den v práci, předtím ještě s Vil k dr.
Na středu nemám hlídání, ve čtvrtek vánoční oběd v práci a odpoledne Vílí besídka.
Na Show a charitativním koncertě prvorozené účast vzdávám.
Dnes jsem měla vyhražený den na udělání a dodělání šitých dárků. Neudělala jsem nic a přistoupila ke krizovému plánu. Paní učitelky dostanou drobnosti z Manufaktury a k tomu nějaké zdravé dobroty - superpotraviny (med, ořechy atd.), k tomu nějakou korálkovou ozdobu. Naštěstí si dělám ozdoby do zásoby, pro strýčka příhodu.
Stromeček koupil muž včera, zatím co jsme byly v divadle, dnes ho holky ozdobily, něco cukroví je upečeno.
Zbývá tedy už jen zabalit dárky a to snad nějak zvládneme.

 
A jak napsala Monča na jejím blogu:
 
"Všeliké kvaltování,
 toliko pro hovada dobré jest."
 
Jan Amos Komenský
 
Zkrátka co bude hotovo, to bude a ten zbytek není podstatný.

Žádné komentáře:

Okomentovat