1.12. 2014 Ledovka

Zřejmě celou zemi dnes zachvátilo nepříjemné, mrazivé a deštivé počasí.
Cesta z práce byla jen s mírnými komplikacemi, schody k domu jsem zvládla.
A večer vyrazila na jógu.
To už chodníky pokryla regulérní ledovka.
Po návratu domů jsem nemohla zavřít deštník, během 15 minut chůze se na něm vytvořila také ledovka.
Děsím se ranní cesty do práce, na Žižkově jsou opravdu prudké kopce a v kombinaci s dlažebními kostkami to bývá někdy napínavé i když jen prší.


Právě se tu nahlas pochechtávám. Dostala jsem kupon se slevou 20% do Marks & Spencer. Náramně se mi hodí, zrovna potřebuji nové kalhoty a tak jsem se tam zítra chtěla místo oběda vypravit.
Ovšem Vil byla zřejmě jiného názoru a kupon, který jsem neprozřetelně nechala ležet v obýváku, mi trochu poupravila. Ani zlobit se na ni nemohu :o))))

Žádné komentáře:

Okomentovat