1.4.2014 Čtení na dobrou noc


Čteme každý večer před spaním pohádku, příběh či vyprávění. Četli jsme i prvorozené do té doby, než se sama naučila číst. Stala se z ní milovnice knih a od druhé třídy ji ve škole vždy velice chválili za její vysokou úroveň slovní zásoby a množství přečtených knih. Byla jsem stejná, četla jsem stále a všechno. Poslední roky mi trochu dělá problém do knihy se opravdu začíst, navíc se mi v MHD začalo při čtení dělat nevolno :o) A tak čtu víceméně jen kratší knihy, povídky a v neposlední řadě blogy.

Knížky ale nadále miluji, chodím raději do knihkupectví, než do obchodu s módou. Inhaluji opojnou vůni a knihami zásobuji alespoň dcery. Proto na blogu zakládám novou rubriku Čtení na dobrou noc, kde budu uvádět knihy, které čteme a které se nám líbí. Nejraději nakupuji v knihkupectví Academia. Mám jedno na cestě do práce a otevírají v 8,30 hodin, tedy stihnu ho rychle projít a nakoupit ještě před začátkem pracovní doby. Navíc zde knížky balí do papíru, žádné igelitové tašky apod.

V současné době u nás bydlí Lichožrouti od Pavla Šruta a Galiny Miklínové. Vil tuto knihu dostala k pátým narozeninám. Zprvu se maličko Lichožroutů bála, ovšem již po první kapitole obava zmizela a stali se jejími věrnými společníky. Jistě postupně dokoupím další díly.
Pokud netušíte, kam vám doma mizí ponožky, doporučuji tuto knihu přečíst.
Kniha získala několik ocenění a doplňují ji velice zdařilé ilustrace.


Žádné komentáře:

Okomentovat