8.3.2013 Jesus

I přes Vílí teplotu máme pěkný den.
Milá babička donesla oběd - sekanou s bramborovou kaší, veliká dobrota.
Po obědě jsem s prvorozenou vyrazila do Hudebního divadla v Karlíně na představení Jesus Christ Superstar. Obě jsme odcházely z divadla unešené, já jsem byla nadšená z tohoto představení již po sedmé.
Foceno mobilem, navíc špatné světlo, tak je kvalita žalostná.

Pro mne je to jeden z nejpovedenějších muzikálů.
Můj první hraný, co jsem v životě viděla.
Úplně první byly Formanovy Vlasy v letním kině na Karlštejně, bylo to poslední léto před sametovou revolucí a dodnes na neuvěřitelně silný zážitek vzpomínám.
Miluji muzikály.



Zdroj: www.hdk.cz

Hudební divadlo v Karlíně je krásné. Pokud jsou k dostání, kupuji lístky do lóže. Tento sektor má samostatný vchod, samostatnou šatnu díky které se člověk vyhne tlačenici a také svůj vlastní bar.
Co mě ovšem při první návštěvě mírně překvapilo, jsou průsvitné (nikoliv průhledné) dveře v kabinkách na WC.
Tentokrát jsem využila příležitosti a pořídila foto.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat