27.3.2014 Jak jsme na tom s nemocností a pojednání o zipu

Po pátečním výjezdu do Motola a nasazení antibiotik se stav do tří dnů zlepšil, ouško Vil přestalo bolet, od pondělí už byla bez teploty a tak mohla pomalu chodit na krátké procházky. Kontrola na ORL dopadla dobře, pouze přetrvávající mírné vpáčení bubínku, což po úplném vymizení zánětu samo odezní.
U mě stále ještě dost rýma a kašel, ale je mi celkem dobře, ani únava není nijak veliká, na to že jsem celý týdne měla hodně náročný a navíc muž nebyl doma.

Už tři týdny chodím po galanteriích a sháním tmavě fialový zip do Vílí zimní bundy. Zip sice jde zapnout, ale dolní část je roztřepená a zapnutí vyžaduje velkou trpělivost, obvykle se podaří na 4 -7 pokus. Příslušný zip v příslušné délce nikde nemají a tak jsem vzala do tašky bundu a zajela o polední pauze do galanterie v Paladiu, že koupím nějaký hezký v jiné barvě. Vybrala jsem jasně růžový, který koresponduje se vzorem na bundě. Ráno před odchodem do práce jsem zip vypárala a našpendlila zip nový. V podvečer po práci jsem zip nastehovala, do stroje namontovala novou jehlu a začala se všíváním. Nejprve jsem po prošití zhruba 15 cm zjistila, že se mi nit cuchá. Vše jsem vypárala, pokusila se stroj seřídit, ušila zkušební steh na odstřižku a opět prošila část zipu. Situace se opakovala. Opět jsem vše vypárala. Hodiny ukazovaly 19 hodin, začala se projevovat únava, venku tma a já na to šití skoro nevidím. Opět jsem seřídila stroj, opět zkusila a začala šít. Tentokrát stroj provazuje normálně, ovšem zhruba po pěti centimetrech se přetrhla horní nit!!!
Opět jsem šití vypárala. Navlékla nit, začala šít, opět se mi nit přetrhla...
V tomto duchu to pokračovalo další půlhodinu, dařilo se mi ušít různě dlouhé kousky, nevypadalo to moc dobře. V jednu chvíli došlo i na slzy, přemýšlela jsem o skoku z okna.
Nakonec se mi jakýmsi způsobem podařilo obě části zipu vsadit, šití vůbec není rovné. Práce, kterou jsem odhadovala na půlhodinu, včetně stehování, trvala 2,5 hodiny. Jsem vyčerpaná. Vypárání stehování nechávám již na ráno a jdu si dát čokoládu, abych se trochu uklidnila.

VICTORY

Žádné komentáře:

Okomentovat