22.3.2014 Bakterie...

... nás válcují. Včerejší první jarní den a krásné počasí jsme si nemohli užít.
Ráno jsem s Vil zašla k dr., protože rýma se jí zhoršila, začala kašlat a navíc se přidala i bolest uší. Dr. ovšem řešila hlavně otázku, zda chodíme na logopedii a doporučila vyplachovat dutiny mořskou vodou a kapat kapky do nosu. To vše od úterý dělám a každý den je horší.
Odvedla jsem Vil k babičce a vyrazila do práce. V poledne mi babička volala, že má Vil více než 38 teplotu. Odpoledne po práci jsem ji vyzvedla s velkou bolestí ucha a odvezla do na pohotovost, dostala antibiotika :o(

Kdyby ji dr. ráno pořádně vyšetřila - stačilo by udělat crp - jistě by se počínající zánět, o kterém jsem již ráno byla přesvědčená, potvrdil. Zřejmě nastal již čas na změnu, tohle je již třetí pochybení v diagnóze, poslední vyústilo v zánět kyčelního kloubu. Byla jsem tehdy u dr. s Vil 3x a vždy mě odbyla, naposledy slovy, že si přeci musí vytvořit imunitu.

Udělala bych cokoliv, aby vydržela být déle jak týden zdravá.

Dnes je bídně mě, rýmu mám velikou a začaly mne hodně bolet uši. Snad to nějak ustojím s běžnými léky.

Žádné komentáře:

Okomentovat