5.2.2014 Zavalena

Jsem zavalena prací a povinnostmi. Dnes se vrátil šéf z konference. Čeká mě opět půlroční vyúčtování a tak náročné období. Přesto bych se ještě vrátila k horám.
Opravdu to bylo moc příjemné, dlouho jsem si na dovolené tak neodpočinula.

Počasí se střídalo, tak jsem si užili sluníčka, mlhy která se dala téměř krájet i čerstvého prašánku.

Vil první hodinu propadala histerii a odmítala jet na lyžích z kopce křičíc, že se zabije.
Nakonec ji tatínek přemluvil a po první jízdě zjistila, že lyžování je opravdu zábava.


 
Po prvním dni už dokázala rovna lyže vedle sebe a plužení používala pouze k brždění. Po pár dnech už si téměř sama chytala i pomu, ač ta ji svou vahou vynášela daleko dopředu a v určitém momentě cestovala Vil chvilkami i vzduchem.
 

 
Když už nás lyžování nebavilo, vyráželi jsme na procházku se sáňkami.

Míst ke sjezdu nabízí nádherná Malá Úpa nespočet. Proto se sem rádi vracíme.
 
Po sáňkování jsme si rádi zašli na drink a něco dobrého. Večerní návraty nám nabízely pohled na krásná panormata.
 
 
Posilněni jsem si troufli i na večerní lyžování. Všem se nám moc líbilo a Vil odmítala opustit sjezdovku i po dvacáté hodině. :o)))


Prvorozená se chovala celý týden přijatelně a příliš nedávala průchod svým pubertálním výlevům. I na sesterskou lásku chvilkami došlo.

 Sněhu si s námi užíval i náš "Ocasníček".


Ještě možná nějaké fotky doplním, zatím jsem se nedostala ke stažení všech, tohle jsou jen ty, co jsem stáhla hned na dovolené. A teď zase rovnýma nohama rovnou z hor do hory práce.


 
 
 
 
 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat