16.2.2014 PRVNÍ NAROZENINY

Přesně před rokem jsem napsala první příspěvek mého blogu.

DNES SLAVÍ MŮJ BLOG PRVNÍ NAROZENINY.

Je pro mne příjemné, přečíst si střípky z našeho života a připomenout si příjemné události.
Život je plný krásných náhod a my byli ze soboty na neděli na plese, byl to pravý vesnický bál, nikdy jsem na takovém pěkném, malém a komorním bále nebyla, za mlada jsem vymetala jen velké akce. Ke spánku jsme se ukládali po třetí hodině a jelikož to byl ples "přespolní" spali jsme u známých. A tak jsem vlastně nevědomky oslavila mé první blogerské narozeniny.

Doufám, že další rok bude stejně příjemný jako tento.

2 komentáře:

  1. Gratuluju k prvním narozeninám ♥
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Ajko moc děkuji za gratulaci a za tvé komentáře. Moc ráda nakukuji na tvůj blog.

    OdpovědětVymazat