26.2.2014 Zpoždění

Konečně se dodavatelské firmě podařilo dát dohromady program, ve kterém dělám vyúčtování. I tak začínám s dvouměsíčním zpožděním. Šéf stále hovoří, že potřebuje výsledky na začátku března a já mu dokola opakuji, že to nestihnu. Zdůrazňovala jsem mu stále dokola, aby začal tlačit na "anglány" kvůli opravě programu.
Začal s tím před deseti dny. Mrzí mě, že neposlouchá, co mu říkám. Vede to ke špatné náladě na obou stranách a já opět budu ve velkém stresu. Tentokrát mám ale naplánovány na víkendy spoustu akcí, tudíž pracovat budu opravdu jen v rámci mé pracovní doby.

Navíc mě skolila jakási viróza, tak jsem velice unavená. Ale to jistě brzy přejde.
Čekají mne pěkné dny s rodinou, oslava Vílích narozenin, návštěvy přátel, divadlo hned 2x ...

Březen bude fajn :o)

Žádné komentáře:

Okomentovat