27.12.2013 Kuchyň - díl první

Od babičky a dědy (manželovi rodiče) jsem dostali pod stromeček obálku s obnosem a rozhodli jsme se, že konečně provedeme něco s naší otřesnou kuchyní. Nejprve jsem uvažovali pouze o výměně dvířek, ale nakonec jsem se rozhodli, vzhledem k značnému poničení korpusů, k výměně celé kuchyně.

Hned na začátku jsem věděli, že to nebude jednoduché, ale pokud bychom tušili, kolik problémů vyvstane, zřejmě bychom s výměnou tolik nepospíchali, i když jsem ráda, že ta hrůza co tu byla je pryč.

Na úvod tedy kuchyň původní. Upozorňuji, že foto je jen pro silné nátury.



Nejprve jsem se pustili do výměny horních skříněk. Vzhledem k malé velikosti našeho bytu to bylo z ryze praktického hledisky, celou kuchyň bychom těžko někam umísťovali, máme-li tu stále všichni plnohodnotně žít.

 
Vrtání bylo dost náročné, vrtačka se zahřívala, došly hmoždinky, zjistili jsem, že máme málo polic, ale nakonec byly skříňky úspěšně namontovány a zprovozněny. Holky, které byly mezitím u babičky byly nadšené ze změny.
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat