18.12.2018 Internetové obchody a JÁ

Když jsem byla dítě v komunistickém Československu, dostávala jsem obvykle pod stromeček jeden, či dva dárky.
Někdy jich bylo i vícero, ovšem kvantita byla kompenzována tím, že dárky navíc byly "měkouši" a to ještě k tomu "potřební". Tudíž se nezřídka v balíčku vyskytovaly oblíbené hnědé punčocháče apod.
Mám z toho dodnes trochu trauma, které si kompenzuji hromadou dárků pod naším stromečkem. 
Neponechávám nic náhodě a první kousky do krabic pod postelí putují již někdy o letních prázdninách. 
Bývají to zpravidla pěkné kousky oblečení, koupené za výhodné ceny. 
Naštěstí mám dvě dcery, které hezké oblečení vždy ocení. 
Dalším podstatným datem jsou Dny Marinne, kdy obvykle jdeme s prvorozenou do víru velkoměsta a trochu se necháme unést nákupním šílenstvím. 
A tak většinou do konce října mám téměř vše pod střechou. 
Letos ovšem přišla velká část rodiny s přáními až po tomto datu. 
Rozhodla jsem se tedy využít pohodlného nákupu z tepla domova a objednala zboží u některých internetových prodejců. 

První nákup byl u společnosti Mall 21.11.
V rámci Black Friday jsem si objednala čtyři kusy zboží. Reklama hlásí doručení druhý den, nebo uhrazení zásilky. Nejsem naivní a reklamám nevěřím. 
A tak jsem čekal a druhý den mi přišel místo zboží, omluvný e-mail, že zboží nebylo expedováno. 


23.11.  přišel nový email, oznamující, že zboží bylo expedováno. A opět jsem čekala, čekala a čekala... 
29.11. jsem nevydržela a psala jsem dotaz, jak to vypadá s mou zásilkou. 
Odpovědi jsem se nedočkala. 
30.11. byl doručen doklad z evidence elektronické tržby, objednávku jsme stále neobdržela. 
3.12. jsem se na 174 pokus dovolala na informační linku, kde mi sdělili, že zásilku neobdržím z důvodu přetížení odběrných míst. Milá slečna mi nabídla nové objednání, s tím že si zásilku vyzvednu na jiném odběrném místě. Souhlasila jsem. Jako kompenzaci mi zaslala dvousetkorunovou poukázku na další nákup. 
5.12. jsem si vyzvedla objednané zboží. 
Rozhodla jsem se využít nabízenou kompenzační částku na další nákup. Byla jsem informována, že ten musí být v minimální hodnotě 300,- Kč. Inu rozhodla jsem se objednat si nějaké kancelářské vybavení, které jsem beztak chtěla zakoupit. Po zadání kódu poukázky jsem se dozvěděla, že na zboží v košíku nelze kupon použít. 
Kontaktovala jsem opět infolinku. Kde mi bylo oznámeno, že kupon mohu použít pouze na určitý typ zboží. Pěkně jsem poděkovala, zboží jsem odstranila z košíku a tímto pro mne jakákoliv další spolupráce s tímto obchodem končí. 
S MALL.CZ JIŽ NIKDY!!!!!!!!!!



Potřebné kancelářské vybavení jsem si objednala v Alze. Věděla jsem, že budu mít v blízké době cestu do Holešovic a tak si zvolila osobní vyzvednutí tamtéž. 
Zboží bylo bleskurychle připraveno a já se pro něj vydala. 
Netušila jsem, že k vyzvednutí přímo v Alze potřebuje našinec zejména dobrou kondici. 
Dostavila jsem se na místo a zamířila k místu výdeje. 
Tam jsem zjistila, že platební terminály se nachází na zcela opačném konci haly, za několika zatáčkami a vším vystaveným zbožím. Absolvovala jsem tedy trek od výdeje k platebnímu místu, zaplatila a indiánským během spěchala těch několik kilometrů zpět k výdeji, kde bleskurychle naskakovaly desítky čísel vydávaných objednávek. 
Ti co nestihnou, hledají svou objednávku venku v jakémsi stanu. 
Zážitky mají být hlavně silné a tato první zkušenost byla. 
Pokud budu něco potřebovat, do Alzy se zcela jistě opět vypravím. 


V eshopu 4Home jsem objednala zboží 2.12.2018. Po pár dnech jsem začala být trošičku nervozní a kontaktovala jsem prodejce. Ihned jsem dostala odpověď, že čekají na dodání jedné položky z
objednávky, která by měla dorazit do dvou dnů.
A opravdu za dva dny jsem byla informována, že zásilka byla odeslána.
Sledovala jsem tedy s napětím, kdy mi bude doručován balík do ruky, na další dva dny si raději nic neplánovala.
Nedělo se nic. Zásilka byla v jakémsi depu. Pátý den jsem kontaktovala poštu, kdy hodlají balík do ruky, jenž by měl být doručen druhý den dodat. Dostalo se mi zajímavé odpovědi.

"Dobrý den, 
velmi lituji, ale o Vámi uvedené zásilce nejsou v našem interním datovém záznamu k dispozici aktuální údaje, nelze proto bohužel zjistit, kde se zásilka v tuto chvíli nalézá. 
Doporučuji Vám proto kontaktovat odesílatele a dohodnout se, aby zásilku s podacím lístkem (a případně i zákaznickou kartou) reklamoval. Lituji, že Vám nemohu podat příznivější zprávu a omlouvám se za způsobené nepříjemnosti. 
Hezký den "

Za další dva dny mi naštěstí přišlo oznámení, že mi bude zásilka doručována mezi 13 a 19 hodinou.
Zrovna jsme se chystali odjet na víkend a nehodilo se mi do večera čekat.
Pošťák přijel kolem čtvrté, byl velice milý, dokonce mi nabídl odnos balíku domů.
Když si tedy odmyslím potíže s Českou poštou, tak u 4home jsem byla vždy spokojena a pokud se mi bude něco v tomto obchodu líbit, určitě ráda nakoupím.



Poprvé jsem využila nabídku zahraničního obchodu Wish.
Objednávky ze zahraničí jsou vždy trochu napínavé. Objednávala jsem 12.11. a doteď mi došly 4 ze 6 objednaných věcí. S tím co mi došlo jsme spokojena. 

V Agátině Světě jsem již nakupovala. Tentokrát jsem objednávala 11.12. dárek pro Vil k svátku, tudíž jsem na objednávku nepospíchala.
15.12. byla objednávka připravena. Komunikace s obchodem perfektní. Jako vždy veliká spokojenost. 

Objednávku v obchodě Zásilkonoš jsem uskutečnila 11.11. Zatím nic. Naštěstí v balíčku nebylo nic, co bych nutně potřebovala pod stromeček.
Snad objednávka dorazí.  

Žádné komentáře:

Okomentovat