17.12. 2018 Večírková sezóna

Minulé dny byly vskutku náročné. 
Začalo to nedělní návštěvou kina. 
Bohemia Rhapsody byla zkrátka úžasná. 
Dovolím si říct, že herec v hlavní roli by měl získat Oskara. 
Chvilkami jsem si říkala, že je to skutečný Fredie. 

Pokračovalo to pondělím, kdy Vil tančila na veřejném vstoupení. 
Domů jsme dorazili v devět, to už bývá dvě hodiny v posteli. 

V úterý jsem měla večírek s prací. 
Téma bylo oblečení symbolizující jednotlivé země. 
Zvolila jsem "dirndl" a můj pan ředitel měl velikou radost, protože i on byl v Tyrolském kroji. 
Hezky jsme ladili. 


Ve středu jsem měla večírek s výborovými kolegy. 
V hospodě, kde jsme byli se ten večer sešlo tolik lidí, že nebylo slyšet vlastního slova. 
Popovídala jsem si nejvíc s kolegyní, která dříve byla ředitelkou školy. 
Politovala Vil, když jsem jí sdělila, koho má za učitelku. 

Ve čtvrtek jsme si zatančili na Vánočním plese taneční školy Vavruška. 
Byl to moc příjemný ples a hezky jsem se pobavila. 




V pátek jsme se přesunuli na ves, kde pokračovalo setkávání s přáteli a sobotní hospůdka do jedné rána.  

Tohle vše ještě máme proloženo rehabilitacemi, kam chodí Vil. 
Nejprve se nahřívá parafinem. 

Poté si zacvičí v tělocvičně. 

A nakonec si užije podvodní masáž ve vířivce. 
Občas bych se potřebovala rozdvojit. 


A nyní mě čeká asi nejnáročnější týden v roce. Poslední adventní. 
Ale snad vše zvládnu. 

Žádné komentáře:

Okomentovat