3.8.2018 Konec svodody

Zítra se vrací. 
Včera se mi začalo ukrutně stýskat. 
Dobré načasování. 
Naštěstí jsem tolik pracovně vytížená, že na stesky nezbývá téměř žádný prostor. 
Bude to pěkný maraton, vybalit, vyprat, zabalit a odeslat za dalším dobrodružstvím. 
Přepadla mě deprese z rychle utíkajících prázdnin. 
Polovina je za námi. 
Netěším se na školu. 

Chtěla jsem se v uplynulých týdne trochu opalovat. 
Vyrazili jsem k bazénu u tchána a celý víkend bylo pod mrakem a pršelo. 
V týdnu jsem zkusila zahradu. 
Deset minut po tom, co jsem sebou plácla na deku začalo pršet. 

Když přestalo, byl už na celé zahradě stín. 
Další víkend jsem jeli na koupaliště. 
U vstupu nám řekli, že je kapacita naplněna. 
Naštěstí nás po chvilce pustili. Tak jsem si chvilku na sluníčku a v bazénu přece jen užila. 
Další dny už bylo příliš horko na slunění a z práce jsem chodila celkem pozdě. 

Žádné komentáře:

Okomentovat