22.4.2016 Doktorská odysea

Tento týden byla doslova přesycen lékaři. 
Někdy se stane, že se to tak sejde. 
Nejprve jsem v pondělí šla s Vilmičkou k homeopatce. 
To je vždy příjemná hodina. Probraly jsem kde co a domluvily jsme se na dalším postupu. 

V úterý ráno telefonovala prvorozená, že má strašnou rýmu. 
Už v pondělí jsem se ji ptala, zda není nachlazena, ale těžko určit, zda je to rýma způsobena nějakou infekcí, či alergická, která ji v posledních dnes velice trápí. 
Po obědě jsme celá rodina dorazili na alergologii, kde jsme probrali problémy tří alergických členů naší rodiny (jediná já alergická nejsem) a odnesli si štůsek receptů na další období. 
Cestou od alergoložky jsme se zastavili v Břevnovském pivovaru pro pěnivý mok. 
Vilmička si domluvila spaní u babičky a tak dostala sebou i litr piva, aby si babinka trochu užila. 

Ve středu prvorozená zůstala doma. 
Muž měl také home office a po obědě zamířil na kontrolu na plicní. 
Čtvrtek byl jediným "volným" dnem bez lékařů. 

V pátek jsem měla s Vilmičkou v 9 hodin přijít na revmatologii, kde se ji ujal přímo pan docent, který je prý největší kapacita v ČR. 
Překvapilo mne, jak milý a příjemný člověk to byl. K Vilmince se choval velice příjemně. 
Prozatím tedy závěr takový, že pravděpodobně o revmatologické onemocnění nepůjde. 
Z Karlova jsme jely do Motala, kde měla Vil absolvovat kontrolu na ortopedii. 
Zde jsem se dozvěděla, že v pátek se ambulance zrovna stěhuje a aktuálně tedy funguje v prostorách pohotovosti. Tam nás čekalo nemilé překvapení v podobě přeplněné čekárny. 
Po nějaké době vyšla sestra a jedné z maminek doporučovala přijít jiný den, pokud to není akutní, protože čekání jinak bude minimálně na čtyři až pět hodin. Ihned jsem se tedy také vložila do hovoru s tím, že také nejdeme akutně a naše kontrola by tedy mohla počkat. Druhý pokus bude v pondělí. 
Alespoň jsme se setkali s kamarádkou Zuzkou, která zde pracuje. 

Tímto se završil pracovní týden a Vilmička s tatínkem si odpoledne vyjeli na kolech. 


Občas děláme blbůstky a třeba fotíme Piškotka, jak nakupuje. 

Žádné komentáře:

Okomentovat