15.4.-17.4.2016 Rychlý výjezd

V pátek po poledni mi zavolal muž, zda jedeme na víkend k jeho rodičům.
Byla jsem překvapena, vůbec jsem nepočítala s pobytem mimo domov.
A tak jsem naházela do tašky pár svršku mých i holek, sbalila trochu bezlepkového jídla a odpoledne jsme vyrazili.
Velkou část cesty jsem prostáli v kolonách.
Uzávěry dálnice jsou mnohakilometrové a bohužel se nedají příliš objet a když už je člověk ve spárech kolony, není úniku.

V sobotu jsem si přivstali a jeli brzy ráno na "technickou".
Hodinu před otevřením jsem byla třetí v pořádí. Muž dorazil s hadrákem chvilku po mě.
Čas do otvíračky v osm rychle uběhl.
V kanceláři muže upozornili, že s velkým autem musíme mít i emise, které zde nedělají a technickou máme až do června, tudíž aktuálně je kontrola prozatím zbytečná.
A tak jsem zase nasedla a jela zpět.

Vil si půjčila od sousedů kolo a se čtyřmi dalšími holčičkami utvořily partu a jezdily po okolí.
Odpoledne jsme zašli na kávu do cukrárny, kde jsme si domluvili s Davidem na večer hospodu a poté se rozhodli pro krátký výlet na Onen svět. 
Holky s námi odmítly jet a tak jsme vyrazili sami. 







Procházeli jsme po okolí, když v tom nám napsal kamarád a tak jsme skočili do auta a rozjeli se za ním na Orlík. 

Tentokrát jsem neřídila a tak mi Libor nabídl svařák. Vypila jsem hrneček, ochutnala maličko kávového rumu a po hodince a půl jsme jeli k domovu. Nevím co v tom svařáku bylo, ale úplně jsem odpadla. Pravda nejsem na alkohol příliš zvyklá, ale aby mě hrneček vína a malý panák úplně odrovnal, to se mi ještě nestalo. Jen co jsme dojeli domů, padala jsem do postele a spala jsem s krátkou pauzou na wc až do rána. 



První letošní jarní bouřka

Na neděli si Vilminka domluvila návštěvu u kamarádky. Po obědě jsem si opět zašli na kávičku. Já si zkusila dát kopeček bezlepkové zmrzliny, ale zřejmě někde byla nějaká kontaminace lepkem, protože mi vůbec neudělala dobře. Naštěstí živočišné uhlí zabralo a tak jsem ve čtyři vyrazili k domovu. 
Cestou jsme u jedné ohrady zahlédli ovci uvězněnou v oku plotu a rozhodli se ji zachránit. 
Prvorozená ji chytila a muž ji přehodil zpět do ohrady. 
Tento zážitek nám udělal radost. 
Cesta byla opět prodloužena o dlouhé stání v kolonách, ale nakonec jsme v pořádku dojeli domů. 


Žádné komentáře:

Okomentovat