1.5. - 3.5.2015 Velorexem tam a zase zpátky

Vždy první květnový víkend se koná Sraz Velorexů v Boskovicích. Tentokrát s pořadovým číslem 19. Zvažovali jsme, zda vůbec jet, předpověď slibovala celkem chladné a deštivé počasí, což je v tomto voze docela nepříjemné.

 
Nakonec muž odjel o den dřív "ladit"stroj, já měla v plánu vyrazit až v pátek ráno. Už ve čtvrtek mi bylo trochu divně a pojala jsem podezření, že jsem od Vil chytila rýmu. Ráno se toto potvrdilo, po přejezdu do hory jsem toto oznámila muži s tím, že asi nepojedeme.
A v tu chvíli mi bylo jasné, že jet musím, protože muž by byl velice zklamaný.
Polkla jsem modafen a vyrazili jsme. Zima byla opravdu veliká, ale oproti předpovědi nespadla ani kapka. Cesta ubíhala bez problémů a za 6 hodiny jsme byli v Boskovicích.
Popojeli jsme do obce Suchý, ubytovali se a přesunuli se do naší oblíbené VINÁRNIČKY.


Ráno jsem pěšky vyrazili na místo startu. První disciplína spočívala v určování rostlin a stop zvířat. Příliš úspěšní jsme nebyli a tak jsme pokračovali dál.


Zde nás čekalo střílení z luku a ze vzduchovky. Úspěšnost oproti první soutěží docela velká.

Teď nás čekala nejdelší část trasy. V další soutěži se jedla mrkev a rohlík na čas. Tohle nám opravdu šlo.
Všechny posádky měly za úkol sbírat cestou šišky do igelitové tašky, kterou jsme obdržely na startu. Po okolí se tedy potulovali lidé s plnými igelitkami. :o)))
Na posledním stanovišti se vážily nasbírané šišky a potom se jimi házelo na cíl. Příliš se nám to nepovedlo.
 
Tím pro nás soutěžní den skončil a my jsme opět zamířili ohřát se do Vinárničky.

Ráno jsme zabalili a vydali se v koloně na spanilou jízdu do Boskovic.





Vítala nás spousta lidí.

Všichni se zájmem okukovali naše vozítka. Několik lidí nás požádalo, zda se mohou s naším Velorexem vyfotit.

Soutěže se zúčastnilo 131 posádek.

 Některé posádky vyhrály krásné, originální pexeso. Protože se mi moc líbilo, hned jsem začala zjišťovat, zda se nedá někde koupit. K našemu překvapení v té chvíli přečetli číslo naší posádky a tak jsme pexeso taktéž vyhráli. Umístili jsme se mezi prvními devatenácti oceněnými.

Poté už nás čekala jen sedmihodinová cesta domů.

Žádné komentáře:

Okomentovat