24.11.2013 DOX a puberta nejdou dohromady

S prvorozenou jsem vyrazila za kulturou do Centra současného umění DOX a to na výstavy Kde domov můj? a Wolker März.
Pro mě úžasný zážitek, ale příště vyrazím raději sama nebo s kamarádkou.
Dívat se několik hodin na protivné a velice znuděné obličeje a poslouchat nepříjemné komentáře puberťačky při mých uvahách o různých dílech a pokusech vysvětlit jejich smysl bylo nad mé síly.
Nejlepším okamžikem byla pro ni asi citronáda v kavárně.



Volker Marz
 
 
 



Téměř se začínám bát, zda se nestane nepříjemným i představení v Národním divadle kam jdeme 8.prosince.


Tatínek s Vil zamířili do Království železnic.
Chvílemi mne napadalo, že by snad bylo lepší dcery prohodit a vzít je do výstavních prostor opačně.
Vil by se v DOXu moc líbilo, to jsem si jista, jen s jejím temperamentem nevím, zda by všechna díla zůstala bez úhony.

Žádné komentáře:

Okomentovat