11.11.2013 Time management ...

.... mám dnes perfektní.
Ráno jsme bzry vstala, nacpala pračku a zapnula na odložený start. Probudila prvorozenou, připravila jí snídani, probudila druhorozenou, připravila snídani, zabalila sebou svačinky, odvezla prvorozenou do školy a v osm jsme již seděly v čekárně neurologii, kde byla Vil shledána v pásmu širší normy, již není tolik křivá a hypotomie taktéž téměř pryč.
Po kontrole jsem se přesunuly k pediatrovi, kde byla, po dlouhé čekání, shledána zdravou a mě ukončen "paragraf". Pokračovaly jsem do prodejny s dětským vybavením a vybraly novou autosedačku (i naše "miminko" už je moc velké na sedačku do 18 kg), zakoupily a hned v ní Vil spokojeně jela. Zašly jsme si na oběd, neboť opravdu vaření se mi do programu nepodařilo zahrnout, přijely domů, přehodila jsem prádlo do sušičky, nacpala další pračku, vyskládala myčku, naskládala nové nádobí, zabalila svačiny a časopisy a vyjely jsme ke škole, kde jsem naložily prvorozenou a zamířili na alergologii. Plná čekárná, dlouhé čekání a spousta legrace s čsopisem Sluníčko, tak nám to pěkně uteklo, prvorozená dostala vakcínu a tradá domů, převléknout se do teplého oblečení a už jsem šupajdily na Svatomartinský lampionový průvod, příjemné popovídání s přáteli...
Doma jsem byli v půl osmé, Vil šla hned do vany a do postýlky.
Byl to náročný den.

Žádné komentáře:

Okomentovat