15.5.2017 Nové začátky a nové nemoce

Vyhrála jsem náročné, vícekolové, výběrové řízení a dnes jsem nastoupila do nové práce. 
Jak to tak bývá, kdykoliv mám náročné období, obvykle Vilmička onemocní. 
Tentokrát se však s bolestí v krku přihlásila prvorozená. 
A tak druhý den šla s ošklivým krkem k dr. 
Bohužel tam byla nějaká stará doktorka na zástup a tak doporučila prvorozené cucat protizánětlivé pastilky a brát si paralen. 
Ve středu se k ní s bolestí v krku přidala Vilmička. 
A tak s ní šel muž také k dr., trval na CRP testu a i když se zastupující dr. bránila, nakonec jej udělala, hodnoty byly vysoké a tak Vil dostala antibiotika. 
Prvorozená byla shledána zdravou a měla zase jít do školy. 
Ovšem její potíže příliš neustoupily, podívala jsem se jí v pátek do krku, kde měla ošklivé hnisající fleky a čepy. Navíc si stěžovala na tuhnutí krku. 
A tak jsem s navečer vyrazila na pohotovost. 
Tamní lékař se rozhodl ihned pro antibiotika. 
Bohužel tím to neskončilo. Zatímco Vil byla po pár dnech jako rybičky a po týdnu už mohla vyrazit do školy, prvorozené se nejprve ulevilo, vyjely jsme tedy na malý výlet, kde bohužel Vil štíplo hovado a za pár dní měla na noze flek jako blázen. A tak znovu dostala antibiotika. 





Prvorozená byla stále hodně unavená, přesto vyrazila do školy a absolvovala výlet do Osvětimi. 
Ovšem další den jí bylo o mnoho hůře. 
A v tu chvíli mě napadlo, zda nemá mononukleózu, protože tu jsem měla a příznaky byly tehdy úplně stejné. 
Poslala jsem ji tedy zase k lékařce, aby si vyžádala odběry krve a doporučila ji ihned nasadit jaterní dietu. 
Lékařka ji krev odebrala s tím, že může chodit do školy a jíst normálně. 
To mě tedy docela vyděsilo. Bohužel poslechla rad lékařky a čekala do konce týdne na výsledky, které bohužel potvrdily mou domněnku. 

Naštěstí průběh nemoci byl docela mírný a rychlý. Už po dvou týdnech diety a klidového režimu měla hodnoty jaterních testů jen trochu nad normou, za další týden již byly v normálu a mohla pomalu začít najíždět na běžný režim. 

Žádné komentáře:

Okomentovat