29.4.2016 Turistický deník

Už nějaký ten rok vlastním Turistický deník. 
S přibývajícími pracovními povinnostmi a velkou Vilminou nemocností se mi moc nedařilo sbírání vizitek, nějaký čas jsem na sbírání dokonce zapomínala a "deník" ležel zastrčený doma. 



Před nedávnem jsem jej oprášila a začala výlety trochu plánovat podle vizitek. 
Díky tomu jsme se dostali na zajímavá místa. 
Podařilo se mi tedy dosbírat celý. 
Ihned jsem poslala kontrolní kupóny, abych byla zaregistrována. 


Už za tři dny po odeslání jsem objevila e-mail s údaji pro vstup do online portfolia. 
A v pátek se ve schránce objevil balíček s novým deníkem, obalem a propiskou. Také jsem získala bronzový Malý odznak turistické znalosti.




V novém deníku už mám nasbíráno 23 vizitek. 
Těším se na další navštívená místa.  

Žádné komentáře:

Okomentovat