2.12.2015 Třídní schůzky

Dnes velká událost - třídní schůzky. Muž šel do třídy k prvorozené. Já k Vil. 
Přišla jsem s mírným zpožděním, ač do školy jsem dorazila brzy. Zapovídala jsem se s dávnou kamarádkou, s kterou jsme se potkaly na chodbě. 
Paní učitelka Vil chválila. Jen trochu začíná zápasit se čtením. 
Ať se projeví nějaká porucha učení či ne, jsem rozhodnuta, že čtení zvládneme. 
V případě problémů přihlásím Vil do letní školy metody splývavého čtení. 
A potom konstatovala, že je Vil divoká. 

Po schůzkách jsme zamířili posedět s maminkami do hospůdky. 
Moc hezky jsme si popovídaly. 
Kamarádka (má svědkyně ze svatby) mi povídala, jak řeší noční můry a problémy své dcerky. 
V tu chvíli mi teprve došlo, že Vil si přestala stěžovat na špatné sny. Zdá se mi, že i spánek má lepší. Snad se to nezmění. 

Žádné komentáře:

Okomentovat