22.11.2015 Předmikulášská

Moc jsme se těšili na Předmikulášskou do Rudolfina.
Lístky jsem koupila i pro kamarádku s dvojčaty a tak jsme se hodily do gala a vyrazily.
Nejprve trochu drama, protože v okamžiku, kdy jsme přišly na zastávku jsem zjistila, že jsem lístky zapomněla doma, vyměnila jsem si totiž kabelku, což nikdy nevěstí nic dobrého.
Chvatně jsem telefonovala mužovi, aby popadl můj diář, do kterého jsem si lístky vložila, skočil do auta a mířil za námi.
Za deset minut byl u nás a dovezl nás na metro.
A tak jsme měli zpoždění jen maličké a vše pěkně stihli.
 
 
Představení bylo úžasné, zábavné.
 
Hudba přímo omračující. Hlavně chór z počátku byl dech beroucí, naskakovala mi husí kůže.
 



Po představení jsme se prošli na Malostranské náměstí, šli bychom i dál, ale zima nás zahnala do tramvaje.
Rozhodli jsme se zajít si do pizzerie.
Já si objednala nabízenou bezlepkovou pizzu ke které nechyběla sklenka vína. Byla to dobrota.
Po příchodu domů jsem doslova odpadla a hned usnula.
Skočila na mě totiž zase nějaká rýmička.

Žádné komentáře:

Okomentovat