21.6.2015 Amerika

Vilminka vstala s dobrou náladou a žádala si výlet.
Navrhla jsem Koněpruské jeskyně, ale to se jí příliš nezamlouvalo a tak jsem se vyjeli podívat k lomu Velká Amerika.
Prvorozená zprvu protestovala, ale nakonec si výlet s námi užila a byla spokojena.
Když jsem byla náctiletá, jezdívala jsem často do těchto míst na čundry. Tehdy jsme slézali skály dolů k jezeru a nocovali vždy v některé z vyhloubených štol.
Mám na ta místa mnoho pěkných vzpomínek.
Obešli jsme lom celý kolem dokola. Je stále tak pěkný s průzračně modrou vodou.



 
Poté jsme se vydali do okolních lesů, kde jsme si uprostřed houštiny, na odlehlém místě našli malý plácek a udělali si piknik.




Po pikniku jsme s ještě zastavili v obci, kde jsme kdysi chtěli koupit pozemek pro stavbu domu. Je to stále tak pěkné místo. Zašli jsme si na limonádu do místní příjemné hospůdky.

Žádné komentáře:

Okomentovat