11.1.2015 Pozitivní myšlení

Všichni si ze začátkem nového roku dávají předsevzetí. Já jsem se jim letos vyhnula, už několik týdnů se na sobě snažím pracovat. Chci být alespoň trochu vlídnější k mým blízkým. Někdy vyletím kvůli maličkostem a poté mě to mrzí.
A hlavně tento rok budu pozitivně myslet.
Dnes jsem si to ověřila v praxi.
Prvorozená odjela s kamarádkami bruslit.
Muž vzal Vil ven na kolečkové brusle.
Za dvě minuty byly zpět, Vil před domem upadla přímo na zápěstí, které je velice bolelo a ručičkou nemohla vůbec hnout. Odjeli s mužem do Motola na pohotovost. Celou dobou jsem si opakovala, že má ruku v pořádku, maximálně naraženou. A opravdu, vrátili se s verdiktem, že je ruka pouze pohmožděná. Síla myšlenky zvítězila.

Na večer přišla nečekaná návštěva, Víle kamarádka Adélka a její maminka s kamarádkou. Moc příjemné popovídání u svařáku.

Žádné komentáře:

Okomentovat